3 Juni 2012

Hej!
Förlåt för att jag har uppdaterat så dåligt men har haft lite annat att göra.
Har varit hos Marie hela helgen för hennes födelseag som var igår! Vi hade det jättekul :) Jag och några tjejer hade fixat en liten överraskningsfest till henne men det faila lite. Jag skulle bjuda henne på en kaffe medan de andra fixade hemma hos henne men hon ville gå därifrån alldeles för tidigt och så var man tvungen att hitta på saker att göra så att vi inte skulle gå hem och då blev hon bara sur haha :P Men lite överraskad blev hon i alla fall :) 
hejhej

Grattiiiiiiis fina du! :D Alles gute eller nåt sånt :P

När jag kom hem i eftermiddags var min värdmamma riktigt arg, hon sa inte ens hej, då blev jag ju självklart jätterädd att det var mig hon var arg på men det visa sig att det var min värdpappa som hade glömt fixa något...
Har en helt hemsk vecka som kommer, kemi-, s.o- och gitarrprov allt på två dagar blä men däremot är jag ledig på både onsdag och fredag :) sköönt!
Vi hörs kanske imorn, om jag tar en paus från pluggandet. Gonatt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: