Don't be sad it's over, be glad it happened

Heejjjj! :D
Ligger helt utslagen i sängen efter en helt otrolig vecka! Det har varit full rulle varje dag med nya saker att se och göra. Det har verkligen varit en helt otrolig resa :D Jag är nästan lite ledsen att jag är hemma igen :p Har tagit nästan tusen bilder i veckan så tänkte att jag lägger ut bilder per dag som vi var där. Har fått tag på Fredrik nu, kul kul. Ska prata med pappa och mamma imorn också sen kanske jag ska träffa en kompis :))
Men nu ska jag sova, lägger upp en massa bilder imorn! 
Golden Gate Bridge i San Francisco! Åh jag vill tillbaka...
Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Åh du är äntligen där!! Bakgrunden på denna bild är ju så berömd att det är den här bakgrunden man klipper in folk i på ploj. Och nu kan du säga till alla som klipper in sig själva vilken cooling Kattis är! :P

2012-03-12 @ 00:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: