1 Maj

Hallå i stugan!
Jag mår bara bra, tar det lugnt hela veckan. Lärarna vill inte ge läxor i och med att det är nationella prov snart och det har jag inga som helst problem med.
Men grejen är att jag blir så otroligt uttråkad, har ju inget att göra. Skype blev min räddning, snacka med Marie i en timme och med Fredrik i två omgångar och nu har det redan hunnit bli så sent att jag ska släcka ner och krypa ner under täcket. 
Bild från några veckor tillbaka

Börjar dagen med kemi imorn följt av engelska, matte och franska - rätt okej i alla fall. På tordsdag är jag LEDIG! :D så imorn kan jag vara uppe sent (senare), hade tänkt kolla på en film jag blev tipsad om :)) men nu måste jag hoppa i säng, pussåkramågonatt!
Förresten är det ju 1a maj idag! Exakt två månader tills jag är hemma i underbara Stockholm!
Over and out.

Kommentarer
Postat av: Jonna Erlandsson

sv: det var ungefär efter detta recept jag gjorde, och använda marabou istället :)

http://www.kokaihop.se/recept/kladdiga-chokladmuffins

2012-05-02 @ 21:52:30
URL: http://jonnaerlandsson.se/blog
Postat av: Bapelsiiiinen<3

Lääääängtar!! <3

2012-05-05 @ 00:12:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: