9 Maj 2012

Hallå!
Det regnar för fullt ute, men det tycker jag är rätt mysigt. I alla fall när man sitter inne. Här på andra sidan atlanten händer det inte så mycket, livet rullar på med skolan och livet i allmänhet. Borde plugga lite innan middagen, sen ikväll är det säsångsavslutning av Grey's! Det får man ju bara inte missa! Ska sätta på mig pyjamas, fixa en kopp te och gosa ner mig i soffan :)
Jag stör mig på min värdmamma förresten! Får jag säga så...? Bara för att jag hade hemlängtan förra helgen låter hon mig nu aldrig vara själv. Hon tror att om jag är ensam på mitt rum efter middan, att jag ska börja gråta och bara längta hem. Så hela veckan har hon i princip tvingat mig att från klockan 18.00, när hon kommer hem, till 21.30 att sitta nere i köket med henne så att jag inte "bryter ihop". Hon har till och med gjort min frukost flera dagar. Jag vet att hon bara menar väl och att det är gulligt att hon bryr sig så mycket. Men det börjar bli lite jobbigt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: