14 Maj 2012

Halloj!
Det har varit en jätteknäpp dag, har haft hicka hela hela dagen! Prövade allt möjligt men det gick inte bort haha :P Men Farmor sa en gång att om man har hicka så beror det på att det är någon som tänker på en :)
Gick och la mig på terrasen i solen i eftermiddags och sola lite, oj så skönt det var! Hade shorts och t-shirt på mig, första för i år. Men det var lite kallt ändå. Det måste vara vädligt svenskt det där, att så fort det är 10+ och sol så slänger man på sig shorts som om det var sommarvärme! Eller det kanske bara är jag :p 
Önskar det kunde bli lite varmare så man faktiskt kunde gå runt så där utan att frysa!

Satt i solen

borde kanske putsa mina glajjor

12 dagar kvar tills jag och Marie åker till Quebec! :D



Kommentarer
Postat av: smäm

Fint sagt om hickan!

2012-05-15 @ 22:12:18
URL: http://smäm.se
Postat av: Nicole

Det ser ju hur skönt som helst ut! Vi har inte så dåligt väder här heller, typ 18 grader var det nog idag :) åh man blir så hoppfull, det finns värme trots allt! Fina bilder förresten!

2012-05-15 @ 22:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: