Helt underbar dag!

HEJ!
Är så superduperglad just nu!
Har haft en heeeeelt underbar dag, en av de bästa på hela året :) Var ju ledig idag så det började med att Marie kom hit och så promenera vi tillsammans till ett ställe i centre ville där de har världens bästa glass! Där mötte vi upp Guillaume, Kiki och Hanna och satte oss i solen med varsin glass i handen. Vi skratta, åt, fota och prata i flera timmar. Det var så himla perfekt väder också, rena rama sommarvärmen! Solen sken och det måste varit minst 20 grader. Jag sprang runt i kjol och linne och det var fortfarande varmt! Nu är jag lite röd i ansiktet men när det väl är sol ute så ska man ju njuta! 
Det var mest Guillaume som fota så jag får vänta tills han har skickat för att få lite mer bilder :)
Efter middan så kom Marie och Guillaume igen för att vi skulle ut och flyga med min värdpappa, jag hann dock inte med innan solen hade gått ner, men det gjorde inte så mycket - vi hade kul!
Lätt en av de bäste dagarna på mitt utbytesår!
Nu börjar grey's, hejdå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: