30 September 2012

Hejsvejs! 
Sitter här och lyssnar på Call me Maybe, tröttnar aldrig på den låten. Man blir ju så himla glad och sprallig av den! Om några minuter måste jag springa iväg till jobbet, jobbar till nio ikväll och sen blir det film och söndagsgott med Fredrik :) Slutade med att jag jobbade igår kväll också då de behövde extra personal och andra kassan hade kraschat och det var bara kaos. Men det är bara kul, extra cash ju ;) 
Var nere och köpte de där röda jeansen jag prata om förut, de är så fina så fina! De ska jag använda flitigt! Kanske på tisdag då jag ska på Franska/EGs inspark. De har tema Oktoberfest, fett kul ju! Fast tror inte jag klär ut mig, lite för mycket jobb. Men drar dit med Elias och några av hans kompisar så hoppas det blir kul! Kommer va helt död dagen efter, har biologipresentation då också, suuuuper. 
Nu måste jag springa, see you later calculator! 
 
Vill ha sommar igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: