Abercrombie

Hejsan hoppsan! 
Jag är sämre på att uppdatera än vad jag trodde men alla mina hundratusentals läsare får väl hålla ut. De senaste dagarna har jag haft matteprov, skolkat svenskan för att stå och pressa i en jäkligt lökig kö till Idre-resan som jag inte ens kom med på, jobbat och bowlat. När det kommer till Idre-resan ska jag försöka igen på måndag då de släpper resten av biljetterna. Jag SKA med på den resan! Det vore så galet kul, dels för att lära känna nya människor som går på norra, för att festa, åka skidor och sen så ska min gamla skola dit samma helg så det lär bli grymt! 
Igår kom pappsen hem, han har varit borta i två veckor nu på olika jobbgrejer runt om i världen men nu är han i alla fall hemma hela oktober! :) Han hade med sig finfina saker från Abercrombie i New York som jag blev otroligt glad för! 
Bl.a denna fina vinröda tjocktröja. Jag har blivit besatt av den färgen, älskar den! Är på g att köpa ett par jeans i samma färg från Lee. 
Färgen är inte helt rätt på bilden, men fin kan jag lova att den är!
Och så fick jag denna fina skjorta som jag hade på mig idag
Sist men inte minst fick jag en riktigt snygg olivgrön vinterjacka, fotatde den dock inte. 
 
Var och bowla med gänget från landet idag, vi är ett rätt stort gäng och vi försöker träffas några gånger under året och inte bara på sommaren. Det var super att träffa alla igen och gissa vem som, väldigt otippat, vann på bowlingen ;)) 
 
Går kanske på bio ikväll, men får se. Känner mer för att dra på pyjamasen på direkten, fixa en kopp te och kolla på Ugly Betty hela kvällen. Hehe jag är fanimej beroende av den serien! 
Hoppas ni får en mer händelserik lördagkväll än jag. Kram! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: