JULKLAPPAR & MELLANDAGSREA

Fick många fina julklappar i år från familjen och vänner, här är ett gäng i alla fall + lite som jag fyndat på mellandagsrean. Jag har lite hatkärlek till mellandagarna, det är ju förvisso sjukt bra rea men människor blir ju som djur i butikerna och tränger och knuffar för att få det de vill ha. 
Julklappar; godis, badbomber + tvål från lush, olika böcker, Juicy couture parfym och lotion, mascara, iphone-skal, pengar och presentkort. Fick förövrigt en hel del kläder, skidbyxor, mer godis och fler böcker.
Fick dessa supermysiga tofflor av Mamma, från en butik i gamla stan. 
Levi's jeansen fick jag av pappa, Cheap monday t-shirt från Urban Outfitters på rean och en annan t-shirt från Size 8 needle. Köpte även två andra toppar och en magiskt fin blå kjol!
Köpte lite örhängen på 50%
ooooch en plånka inne på PUB. 
Är väldigt nöjd med den här julen, så himla skönt att vara hemma igen! :)

Kommentarer
Postat av: linda - art, life, music, movies

aaa shutter island, en av mina favoritböcker. grymt bra. Älskar dennis lehane

2013-02-15 @ 09:31:59
URL: http://lindaaaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: