11 Augusti 2011

Hej! Idag har jag bara umgåtts en massa med mamma och pappa, vi tog bilen en bit utanför stan till en skog där vi skulle plocka svamp. Vi hade med oss matsäck och varm choklad och vi var helt hundra på att vi skulle hitta massvis med svamp. Fel. Vi kom hem dödströtta med ca 7 ynkliga kantareller och blöta skor. Men mysigt var det i alla fall, att gå runt i skogen, fota lite, leta efter kantareller, umgås... Nu är mitt avresedatum ändrat till den 23e istället så måste umgås extra mycket med alla fina!
Vi hittade en jättefin sjö med en allmän brygga, där satte vi oss och åt lunch
Världens finaste mamma!

Igår kom jag hem från Cornelias landställe. Vi hade det jättemyyyys! Det enda vi gjorde på tre dagar var att ligga i hennes stuga och kolla på massvis med film, tjocka oss och sitta och prata en massa. Jag kan tyvärr meddela att jag såg alla twilight filmer under dom dagarna och tyckte faktiskt inte dom var så pjåkiga.. Tvärtom faktiskt, jag blev helt kär i Edward och Bella, dom var så otroligt gulliga och söta tillsammans! Höhö nu längtar jag till November då nästa film kommer ut...
Jag och Cornelia på hennes landställe förra året<3

Kommentarer
Postat av: Stavis

Katarina.... Twilight! :( skäms....

2011-08-16 @ 23:46:44
Postat av: katarina

höhö förlåååååt johan:p<3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: