MacBook Pro

Hej! Äntligen har jag fått hem min splitternya MacBook Pro! Jag kokar över av lycka just nu! Den är så otroligt fiiin! Jag kommer antagligen sitta uppe halva natten och pilla på den, hehe. Fredrik är minst lika taggad som jag, han jobbar just nu men kommer hem snart. Han ska hjälpa mig installera en massa nödigvändiga program och lära mig alla shortcuts och sånt.
Imorn är sista dan på jobbet, efter tre veckor av disk, städning och gnäliga tanter så är det äntligen slut. Ser väldigt mycket fram emot att slippa gå upp kvart i sju på morgonen, gud vad skönt det ska bli att få sova ut! Efter jobbet så sticker i alla fall jag och mamma till landet och är där över helgen med pappa, ska bli jätteskönt att komma ut! Ska käka middag hos Johan också så det lär bli en jättekul kväll!
Så här glad är jag just nu! :D
Så här glad är jag just nu! :D
Nu ska jag fortsätta leka med min nya dator! :D Kram


Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

visserligen bor jag på åland som hör till finland, men borde nog finnas i de flesta matvaru affärer - kolla bland mjölk och sånt :)

2011-08-06 @ 20:07:38
URL: http://shal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: