8 December 2011

Hejj!
Har inte hänt så mycket idag eller igår, en massa kemi pluggande bara. Hade provet idag men hann inte klart med allt så ska skriva klart imorn på lunchen. Idag efter skolan hade jag extrahjälp i franska som jag har varannan vecka och det höll på till 17.30 (usch) efter det skjutsade min lärare hem mig haha det blev mega awkward turtle... Man kan ju inte direkt säga nej, så blev det stelt och vi småpratade om vädret i säkert 10 minuter.
Jaja imorn är det äntligen fredag! Stora planer på städning av mitt rum lördag morgon, sen träffa några kompisar efter det. Ska baka pepparkakor också, ja nu har jag sagt det i säkert tre veckor men nu SKA jag göra det, måste ju ha till Lucia :) På kvällen ska vi se en dansuppvisning som Nicoles dotter har satt ihop, många tjejer i min skola är med i den så det ska bli kul att se. Söndag är stor kontakt-dag, skype med familjen och Cornelia och har bestämt chatt-tid med Johan.
Ska försöka sova nu, men har haft hosta i en evighet, kunde inte sova igår för jag hosta så mycket. Usch..
Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: