Skolfoto

Halloj!
Har varit dålig på att skriva de senaste dagarna men har inte riktigt haft tid helt enkelt. I söndags kom jag hem efter att ha sovit över hos en kompis, vi hade väldigt kul och jag fick äntligen se del två av Harry Potter, trots att den var på franska var den lika bra som förväntat! Sen blev det lite julpynt, skrev julkort (var lite sent ute, men de kommer!) och har i princip bara lyssnat på julmusik i 3 dagar. Igår var jag och simma sen blev det plugg och på kvällen gjorde jag och Nicole en adventskrans! Jag måste fota den imorn, den är väldigt julig och fin! Så nu har det blivit lite rutin att vi tar varsin kaka och en kopp te efter maten och så tänder adventsljusen :)
Har kemiprov på torsdag så hela kvällen har jag ägnat mig åt det och kommer antagligen bli så imorn också. Måste hinna läsa min franska bok också :/
Jag behöver lite julklappstips här borta förresten! Nicole har sagt att de inte vill ha några paket men jag vill ju självfallet fixa något dem men vet inte riktigt vad det kan vara. Det behöver inte vara ett objekt utan mer som en gest. Jag tar emot alla förslag med öppna famnar!
Här nedan är mina skolfoton! Tog det vanliga också men ville inte köpa den. Det är verkligen en enorm grej att sluta skolan här. Jag går motsvarande nian kan man säga. Till våran avslutning fick man lunch och en kram..
Det var mäktigt haha :) Kändes väldigt film-aktigt med mössan också!

Todelo, det var en rolig upplevelse! :)

Nu ska jag sova, nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Fina de blev:)

2011-12-07 @ 17:01:24
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: