Varm choklad och Le Passeur

Hej alla fina!
Åh sicken mysig kväll, fixade en kopp varm choklad, plockade fram lite pepparkakor och satte mig med min franska bok, som för en gångs skull är intressant, med musik i bakgrunden kunde det inte bli bättre.
Hade skön dag idag, min mattelärare är ju för skön! En kille började snacka med honom om Amerikansk fotboll, då snackar min lärare i 20 minuter om det framför klassen. Om den här säsången, vad som var bra och dåligt, nåt snyggt mål, vad som borde förbättras, coachen, listan är lång. Sen blev det runt 25 minuter av "arbete". Annars idag var jag och några och spela volleyboll, det gick sådär :p Sen kemi och engelska. Har avklarat 3 av 4 prov och en inlämmning nu, det rullar på. Imorn, första lektionen, har jag mitt sista prov (för den här veckan...), franska läsförståelse.
pluggar gör man väl ändå bäst med lite varm choklad och pepparkakor?

.

:)

Längtar till helgen! Sova ut på lördag och prata med Nicole, sen sova över hos en kompis till söndag och kolla på harry potter :D Ska förhoppningsvis hinna fota lite också :) Heh måste ju ha en bättre header än en där det bara står blä på....

Kommentarer
Postat av: Anonym

varm choklad var det?! haha XD jag sa juh att du skulle ändra dig till sist ;) :P <3

2011-12-01 @ 12:30:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: