21 Oktober 2011

Hejjsan!
Idag har varit en jättebra dag :D Började med skolfoto och det var mäktigt. Vi hade på oss långa kåpor, blommor i famnen, diplom i handen och den klassiska "graduation cap". Allt var så fiiint! Varför man gör det så tidigt vet jag inte...
Sen sista lektionen hade jag föredrag i S.O om Gordon Brown. Jag var så himla nervös så det inte var sant men det gick bra. Jag hatar att hålla föredrag på svenska så att göra det på franska var tusen gånger värre.. Men när jag var klar så fick jag mängder med applåder, läraren sa att jag gjorde bra ifrån mig och jag fick en high-five av en kille haha :p
När jag kom hem pratade jag med mamma och pappa, det var lika kul som vanligt :) Och imorn ska jag prata med Nicole och kanske Effie om jag får tag på henne.
Hehe jag och fredrik road oss igår..

haha kul man kan ha det...

I kväll blir det Paranormal Activity 3 på bio med några kompisar. Har hört att dom är så galet läskiga och tror tyvärr inte att det hjälper att den är på franska.. Johan sitter och säger att när han såg tvåan kunde han inte sova på 3 nätter. Tack för det. Jag kommer dö.

Nu ska jag äta, hejdåå!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Så har man fött två välartade och vackra barn till världen och så gör ni så här... 2 puckon!

Men en mor älskar ALLTID sina barn!

2011-10-22 @ 11:31:01
Postat av: Sofia - My Camera And I

Oj! Du får skriva hur filmen var sen:D

2011-10-22 @ 11:53:31
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: