Fullt upp

Halloj! Kvällen/helgen blev precis mycket bättre! Efter middan drog jag till Caroline och därifrån promenera vi till ett glasställe där de har världens godaste mjukglass med chokladöverdrag. Var inte där så länge men vi hade skoj, gick runt och prata.. :) Ska till henne med en massa andra lördag kväll också och ha kinect-kväll, dvs. ett tevespel sen kanske jag sover över där om jag får för Nicole. Hon blev lite halvsur ikväll, hon skulle skjutsa mig till Caroline men jag missförstod adressen så vi åkte fel så var hon tvungen att köra mig till en annan plats... Tur att hon inte behövde hämta mig i alla fall. Carro övningskörde mig hem med sin mamma. Liiite coolt att en 16-åring skjutsa mig. Fast jag trodde jag skulle dö, hon körde bra men det var fortfarande jätteläskigt haha :p
Imorn ska jag upp tiiidigt. Ska hjälpa till att samla ihop pengar till resan på sportlovet som jag inte ens vet om jag ska med på.. Vi ska träffas 07.50 i gallerian, låt mig dö. Så ska stå i fyra timmar och arbeta på något bageri tror jag och hjälpa kunder med nånting. Visst är jag välinformerad? Aja kvällen blir kul i alla fall!
Så här ser mina grannars staket ut. Sånt där som växer på hus m.m. Vill att träden ska se ut så också!

Så nu måste jag sova, tänker gå upp runt halv sju imorn så jag hinner tvätta håret. Uusch det är ju lördag, man ska sova då! Vi hörs imorn. Kramkram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: