My camera and I

Halloj!
Sitter och skypar med Johan här och försöker att röra mig så lite som möjligt. Till frukost hade dom gjort våfflor, men inte sånna där runda, tunna, svenska utan tjocka stora och fyrkantiga amerikanska med fullkornsmjöl.. Och dom la upp fyra styckena på min tallrik så ni kan tänka er hur min mage mår nu.
Nu är jag i alla fall ensam i några timmar, dom skulle ut och göra något så jag passar på med pyjamasbyxor och skype. Nu ska jag prata med Nicole! :D
Idag har jag nada planer över huvud taget. Ska bara chilla och kanske kolla igenom franskan lite men för övrigt inget speciellt...
Min fiiiina kamera

:))

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: Det är nog det som är det sköna i filmen, den behöver ingen speciell handling eller något speciellt slut. Det är mer som en dokumentär om, ja livet. En film man kan slappna av till och inte behöva tänka igenom hela filmen:)

2011-10-10 @ 15:26:34
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/
Postat av: Sofia - My Camera And I

Sv: haha, det gör ingenting:)

:D

2011-10-10 @ 15:38:15
URL: http://mycameraandi.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: