29 September 2011

Halloj!
Här rullar det på, har precis kollat på 2 and 1/2 men, dom nya med Ashton Kutcher, dom är faktiskt inte så dåliga.
Ska försöka tvinga mig själv till att läsa min franska bok lite nu för sen ikväll är det ett nytt avsnitt av Grey's Anatomy! :D
Fick reda på idag att jag har ett litet prov i monde contemporain på måndag. Lärarna är verkligen jättedåliga på att berätta när man har prov. Mindre än en vecka på förhand liksom. Så det ska jag ägna mig åt i helgen. Det och baka kanelbullar! Det är, för er som inte visste, kanelbullens dag på tisdag men jag har inte tid att baka på vardagar så det ska jag göra tillsammans med Nicole på lördag :) 
Gammal bild: lavendel

Nu har jag suttit här så länge så det är helt kolsvart i mitt rum men jag orkar inte tända haha :P Ska läsa franska nu, hejjdå! :)

Kommentarer
Postat av: jessica

fin bild :)

2011-09-30 @ 13:31:04
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: