Grey's :D

Halloj, just nu sitter jag och räknar ner minuterna tills nya säsongen av grey's anatomy börjar! Det är dubbelavsnitt så jag ska göra i ordning en kopp te, dra på mig pyjamas, ta fram lite marabou och slänga mig i soffan. åååh tagga! :D
Annars idag hände inget speciellt, vi håller på att kolla på Forrest Gump på Engelsk film lektionen så det är jättechill och den är ju bra också! Sen lite andra tråkigare ämnen. Imorn är jag ledig så då har jag skype och städ planer. Ska prata med mamma och Cornelia och så ska jag se till att tvätta och plocka undan lite. Kanske till och med kan plugga lite.. Töhö..
Men nu börjar det snart, måste fixa allt. Vi hörs imorn! <3

Kommentarer
Postat av: effie

Men wtf ofta det redan börjat hos er!!

2011-09-24 @ 19:49:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: