@ the beach

Hej!
Jag kom precis tillbaka från en tur på stranden, var tvungen att varva ner lite. Pratade med mamma innan, det var ganska tufft.. Så jag tog av mig skorna och vandra runt lite på stranden och till slut lutade jag mig mot en sten och njöt av solen. Fiskmåsarna började cirkulera över mitt huvud efter ett tag, kände att det var dags att gå då.
När jag kom hem tog jag en kopp te, skar upp ett äpple och fixa en skål med cornflakes, gick upp på mitt rum och kolla på ett avsnitt av big bang theory. Ska kolla på ett till snart. Försöker hålla mig sysselsatt.
Sen ikväll kommer deras barnbarn hit och sover över och de är 3, 6 och 8 år så jag kan ju hälsa hejdå till att kunna sova imorn bitti. Jaja jag borde ändå plugga och det gör jag bäst på morgonen.
Ja som ni ser var det varmt nog för shorts och t-shirt!
Det här är då den s.k stranden. Som ni ser är måsarna galna där borta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: