1. Me

Hejsvejs!
Har börjat med en lista med 30 utmaningar, som antagligen blir lite utspridda här och där, att fota och leta fram. Dels för att få in lite mer bilder i bloggen och för att det är kul :)
Börjar med en gång med ettan; Jag.
Katarina Nordström, 16 år bor i Kanada ett år - för er som inte visste. Bilden är från när jag var på en Cabane à sucre med Marie.

Har varit glad som en solstråle hela dagen. Var inne en minut efter att gymnasieantagningen publicerat de preliminära resultaten och som det ser ut har jag kommit in på den skola jag ville, preliminärt... (:D) Vad betyder egentligen de resultaten? För det är ju egentligen inte alls säkert att jag kommer in i höst. Eller varför har dom så för?
Imorn ska jag skypa med både Nicole och Mamma och Pappa, sen ska jag träffa en kompis å så måste jag köpa en födelsedagspresent till min värdpappa. Tänkte baka en prinsesstårta till honom också :)
Har nästan läst klart en av böckerna jag fick av mamma nu, såså spännande. Tänkte krypa ner i sängen med en kopp te och läsa nu. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: