19 April 2012

Hallå!
Här är allt bara bra, tänkte jag skulle ta död på tiden lite medan jag väntar på att Grey's Anatomy ska börja. Spännande avsnitt ikväll, Bailey's son blir kidnappad usch! :(
Inget speciellt har hänt idag, spelat lite gitarr, lärt mig hur man säger "Du är en fiskmås" på tyska och ätit en alldeles för stor macka på Subway.
Imorn är det äntligen fredag! Känns som om jag säger det varje vecka haha :p Ska hitta på något med några kompisar på lördag, och på kvällen jag och min värdfamilj på någon stor mottagning. Ska skypa med en hel drös människor också, bland annat Saga! :D♥
Bilder från igår kväll

Gaah helt magiskt vackert!
Nu har jag 14 minuter att fixa te, hoppa i pyjamasen och mysa ner mig i soffan♥ Hejdå!

Kommentarer
Postat av: ellinor

Gud vilka fina bilder :) Längtar tills du kommer hem saltsyrran!!! (nu vet jag också att Bailey's son blir kidnappad...spännande)

2012-04-20 @ 17:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: