2. An item you can't live without

Hallå!
Regn, snö och 2 grader ute, men jag är glad ändå!
På mitt franska prov som jag skrev för någon vecka sen, skulle vi skriva en argumentativ text - och på det fick jag 82% (Vilket jag själv tycker är jättebra) då var min lärare så gullig/pinsam och sa framför hela klassen hur stolt hon var, att jag jobbat hårt och att typ om man bara vill och kämpar lite så kan man faktiskt få ett bra betyg. Sen bad hon alla applådera och på en millisekund blev jag röd som en tomat, men stolt var jag! Det var dagens egoboost det...
Den här veckan har varit jättejättechill, tror inte jag haft en enda läxa men vet inte riktigt vad jag ska hitta på när jag inte har något att göra, det blir mest en massa slösurfande framför datorn och det har ju varit så dåligt väder så att ut vill man ju inte gå heller.
2. An item you can't live without
Min dator! Där har jag ALLT! Musik, film, internet, kontakt med sverige - allt möjligt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: