Bakning på G

Tjabba tjena hallå!
Är det inte lustigt hur mycket vädret påverkar humöret? Igår, när det var slask, blött och mulet, ville jag bara slå till någon och gå och lägga mig, men idag däremot är det sol och 15 grader varmt vilket gör att jag är på topphumör! :D Kan ju också ha och göra med att kemiprovet jag trodde gick jättedåligt, gick mycket bättre än förväntat :)
Det kom en skur förut då det fortfarande var sol ute, det var rätt coolt, älskar sånt väder!
Håller just nu på med en Prinsesstårta till min värdpappa som fyller år idag, men marsipanen är jätteknäpp och vägrar blanda sig med karamellfärgen, så den är mer grönprickig än grön... Blir någ gott ändå.
The making of...
Nu måste jag bara vänta tills den svalnat lite, sen blire pålägg :p Vad äre egentligen man brukar ha i en prinsesstårta? Jag tänkte ha i hallon, men när jag tänker efter så är jag inte alls säker på vad som är "rätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: