Cabane à sucre

Hej!
Idag var vi i St.Eugene i/på en cabane à sucre. Körde på små guppiga lantvägar tills vi en halvtimme senare kom fram till en stuga mitt ute i skogen. Där fick fick vi frulle/brunch och sen börja själva hälla-sirap-på-snön-rulla-på-en-pinne-och-äta delen :)
Kiki och Hanna

På frukosten

:)<3

De hällde sirap på snön så att den skulle stelna lite och bli seg, sen tog man en glasspinne och rullade upp sirapen på den.

Det var halvgott... Det var en jättekul upplevelse men 20 dollar för en rätt dålig frukost och en pinne med sirap njaee... :P
Nu ska jag hoppa i säng! Gonatt :)

Kommentarer
Postat av: bianca

re; joo jag förstår nu, efter att ha varit på en:) vi åker hem på onsdag!!

2012-04-02 @ 06:44:43
URL: http://rioor.blogg.se/
Postat av: Katarina

Hej Katarina :) (tjusigt)

Tack snälla för dina rara ord. Och frusen sirap låter sådär... Inte helt ok tror jag haha...

2012-04-02 @ 11:36:31
URL: http://brakatarina.se
Postat av: saltsyrran

Det där med sirapen måste jag prova någon gång...;)

2012-04-02 @ 17:55:40
Postat av: Effie

Alltså, det där är typ det sjukaste någonsin. Var får dem snön ifrån? Hur vet man att den är ren liksom?

2012-04-02 @ 19:03:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: