EFIT

HEJ!
Idag har jag hållit på med en EFIT-ett foto i timmen-utmaning, jag lyckades inte så bra, höll på i 6 timmar. För er som inte vet, så är EFIT en utmaning där man ska fota det man gör en gång i timmen, men det var förvånadsvärt svårt att hålla koll på tiden, sen var ju det man gjorde inte hela tiden så jättekul.
kl. 11 - Frukost bestående av Yogurt med bär, croissant och kaffe

kl. 12 - Måla naglarna i en vårig rosa färg

kl. 13 - Slöande framför datorn med scrubs och shopping

kl. 14 - Skypa med en massa roliga männsikor!

kl. 15 gick jag ut i trädgården och fota lite och tog en promenad

kl. 16 - Väääldigt sen lunch

kl. 17 - blädrat igenom en bok jag fick av min gudmor, Ursäkta att man vill bli lite älskad av Johanna Thydell

kl. 18 satt jag framför datorn och ladda upp samt redigera bilder och nu, 40 minuter senare, ska jag äta middag :) Ska ut och flyga efter och det är heeeelt perfekt väder för det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: