Möss....

Hejsvejshallå!
Kom precis hem från en härlig kväll med Caroline och Marie. Vi försökte göra "möss" vilket är oreo-kakor med caramel choklad smet på och sen dekorerar man med mer choklad, glasyr och ett körsbär. Efter en halv mådde jag illa :S Det var verkligen inte gott men kul hade vi :) Blev middag där också och vi skratta mycket :P Kanske ska träffa Marie imorn också, måste köpa en ny väska då min nuvarande har gått sönder på tre olika vis, hål, dragkjedjan och axelbandet....
Hade ett presentkort på en sportbutik efter att jag köpt mina vinterskor och idag var sista användningsdagen så jag passade på att köpa ett par skor till i sommar som har blivit väldigt populära här. Toms, vet inte om nån känner till dem. Kan visa en bild imorn :)
Jag och Nicole stannade och åt årets första mjukglass från Bienfaits! :D

haha bra mobilkvalité sådär...

De blev rätt fina men usch så äckliga!

Ska slänga på en film nu, blir något med Hugh Grant tror jag... Å imorn ska jag prata med mamma och pappa och på morgonen Cabane à sucre ;) Är det någon förresten som har tips på bra musik? rock/pop/hiphop/house/svenskt lite vad som :)
Hörni juste det är ju earth hour ikväll (nu) varför visste jag inte det för? Eller det kanske bara är här i Kanada som det inte var reklamerat? Nu har jag i alla fall släckt lampan, datorn räknas väl inte om laddaren inte är ikopplad? :P
Jaja ha det gott igelkott!

Kommentarer
Postat av: EM

ååå vad glassen ser god ut.. mums!



sv: haha, en bra sak med att vara över 18, hehe. men mamma sa att så länge jag är säker så får jag (a)

2012-04-01 @ 14:35:25
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/
Postat av: bianca

vi ska också till cabane a sucre ikväll!!!!!!! finns det flera eller ska vi till samma isf?

och vi smakade poutine häromdagen, cpppppgott! vi var faktiskt i québec igår :)

2012-04-01 @ 17:30:13
URL: http://rioor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: