6 December 2012

Hej! 
Ville bara skriva ett kort inlägg om hur underbart det är med snö! De mest perfekta flingorna föll när jag gick hem från jobbet. Stora, vackra, vita flingor virvlade långsamt ner. Jag är inte de enda som tycker om detta, det var en kille som gick runt och skrek ut hur underbart vackert det var och att han älskade snö utanför ica. Man blir ju bara så glad av sånna människor! :) Jag var dum nog att ta mina converse idag när det just kommit några decimeter snö. Jag blev blöt och jag blev kall. idiot. 
Jag förra helgen på strandvägen. 
 
I helgen vankas fest, plugg, pepparkakor och jobb. Rätt så bra balans där. Men för tillfället vill jag bara krypa längre ner under täcket och låta John Blund sköta sitt jobb. Gonatt!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: