7 Januari 2012

Hej!
Vaknade imorse med världens migrän, har varit sjuk hela sista veckan på lovet. Känns så typiskt att det är då man blir sjuk. Jaja ikväll ska jag i alla fall till en kompis och sova över, det ska bli jättekul! Men jag ska inte dit förrän på eftermiddan så idag har jag tänkt plugga lite och ska städa mitt rum m.m.
I övermorgon börjar skolan igen, tror det är samma i Sverige? Ser halvt fram emot det, jag börjar i alla fall med en ganska skön dag, men det ska bli kul att träffa kompisarna igen och ha något vettigt att göra om dagarna :p
Ni kanske har sett att jag lagt till fler bilder på "sidan", tyckte det blev roligare :)
Jag kanske skriver imorn, ska åka skridskor med mina värdföräldrar på eftermiddan så får se om jag får tid. Hej så länge!

Kommentarer
Postat av: Sannie

Hoppas migränen går över snart!

2012-01-09 @ 12:53:46
URL: http://sannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: