Ledig! :D

Hejsan hoppsan!
När jag vaknade imorse kom jag ur sängen på en gång (ovanligt..) så jag tänkte att jag lika gärna kunde slå på datorn och sätte på musik (och kanske kolla facebook hehe...) å då såg jag allas överlyckliga statusar, skolan är inställd! :D Det har tydligen regnat i natt och sen frös det när det blev kallare i morse så det är för farligt för skolbussarna att köra. Inte mycket skola den här veckan inte, men jag klagar inte. Det var omöjligt att somna om när jag redan var klarvaken så i brist på fantasi bakade jag en sockerkaka.
Gött, latte och sockerkaka :)

Nu kom mina värdföräldrar hem för lunch. Ni kan räkna med ett gäng meningslösa inlägg idag, jag har tråkigt. Hejdåå!

Kommentarer
Postat av: Nicole

Äta gör man, ändå dör man :{o vad nice med all snö, nu hat vi också snö här :3

2012-01-26 @ 19:23:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: