Snöstorm! :D

Tjena mors!
När jag vaknade imorse och det inte var snöstorm blev man ju lite besviken men när man efter andra lektionen knappt kunde se ut på grund av snön så blev resten av dagen inställd och vi kunde gå hem :D Det var ju kul men de som tar bussen va tvungna att vänta en timme i skolan, så bjöd in mig själv till Marie istället hehe. Vi trotsade snöstormen och gick ut. Tror aldrig jag har svurit så mycket innom loppet på en kvart. Varje vindpust var som tusen nålar mot mina ben. Sen var det ett par tjejer som av någon idiotisk anledning gick långsamt. Vi kunde inte gå förbi heller för ena sidan var vägen och andra var en meter snö. Hatar sånna människor haha :p När vi väl kommit in blev det te och mackor. Vi gjorde absolut ingenting på hela dagen, förutom ett försök till att baka men det blev bränt och smakade allt annat än gott :p
Ikväll har ja pluggat kemi, ätit mango (!) å druckit te, typ det. kul liv. Hoppas på snöstorm imorn också trots att jag vet att det inte kommer hända, men man kan väl få drömma :)
Nu lockar sänghalmen, gonatt!

Kommentarer
Postat av: EMMA

Härligt med snöstorm! :D Vi fick lite snö i natt, typ några centimeter, men jag är glad över snö! :)



Okej, förvirring är aldrig bra (hehe). Min värdfamilj har en villa i Jersey och en lägenhet på Manhattan. Min värdpappa jobbar i en byggnad med lägenheter och han är manenger (vet inte hur det stavas), så han äger en av lägenheterna i byggnaden. Så jag kan sova där när jag inte jobbar (alltså helger), och min värdpappa (och värdmamma) kan sova där om han jobbar sent, eller börjar extra tidigt i veckorna osv. :)



KRAM!

2012-01-21 @ 16:18:33
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: