Bilder från balen

Jag och fina Kiki 
Mamma och Pappa anlände till Rimouski på eftermiddagen! :D Lyckan var obeskrivlig! Jag kunde inte sluta le på hela kvällen :) 
Sen åkte vi och tittade på paraden - väldigt amerikanskt tyckte jag.. Men det var kul att ha sett och tagit del av!
Marie och Jag! :)
Mitt hår haha, visst var det coolt?! Det var min värdmamma som fixade ihop det :)
åå mina fina örhängen kommer ifrån Aldo
Josianne och Caro var fina i Sveriges färger! :D Tjejernas klänningar var helt otroliga - stora, glittriga och glänsiga! Glitter och glamour helt enkelt :)
Jättegulliga Marie-Pierre och Jag 
Jag, Josianne och Anne-Sophie
Marie, Kiki och jag på efterfesten hos en kompis, det var riktigt kul! 
 
I allmänhet tycker jag att balen var riktigt lyckad! Jag hade jättekul och det var en perfekt sista kväll med alla vänner! Det enda som inte var så bra var middagen, jag satt vid ett rätt tråkigt bord och maten var inte så god... MEN efter middagen släppte vi loss på dansgolvet och dansa hela kvällen (hade galet ont i fötterna dagen efter!) och efter det åkte det en massa folk till en tjej som höll i en efterfest och där var det också väldigt roligt umgänge :D Som sagt, en grym kväll med mina vänner! 
 

Kommentarer
Postat av: ellinor

Låter jättekul! Längtar tills du kommer hem :)

2012-06-26 @ 17:53:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: