NIO DAGAR!

Hejsvejs!
Sol och varmt på andra sidan atlanten, inte klagar jag för det! Idag på S.O lektionen var det bara 8 närvarande, de flesta var väl ute och njöt av vädret... förståeligt! Inte många skoldagar kvar nu, bara onsdag och torsdag. Sen är det tre dagar med bara prov men det är inte så farligt, vi är ju lediga på eftermiddagen :) Mitt föredrag i franska igår gick rätt okej. De första två minutrarna var väldigt nervöst och min röst bröt och jag fick någon knäpp accent men det släppte men tyvärr pratade jag alldeles för snabbt och inte alls tillräckligt länge. Minimum var 10 minuter, jag tror jag pratade 6 eller 7... Men min lärare sa att det gick jättebra och var stolt :)
Snart är sommaren här!

Rolig nyhet förresten! Jag har kommit ner till ENtalen! NIO dagar kvar tills jag träffar mina föräldrar igen :D Är så glad så jag skulle kunna spricka! Men det är så overkligt, kan inte fatta att det gått 10 månader sen jag senast såg dem men nu är det som sagt bara 9 dagar kvar :))
.
Har haft en vädligt produktiv dag idag känns det som, har röjt igenom en massa som jag måste göra men har fortfarande en lång lista kvar. Det är mycket plugg nu med alla prov i slutspurten men det ska nog gå bra. Ska fortsätta lite med matten nu, borde städa mitt rum också.. Det får bli en annan gång :p
P.S tänkte skriva ett inlägg om mitt utbytesår i allmänhet, typ med info och tips m.m. så om det är någon som har någon fråga så är det bara att fråga på :)

KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: