You make me smile like the sun ☀

Hejjj!
Sitter och lyssnar på galet sommrig musik, sjunger med i låtarna och dansar lite på stolen. Jag är jätteglad :D Pratade precis med mamma, tidigare pratade jag med Farmor och så har jag pratat lite med Pappa och Fredrik också :) Bara 4 dagar kvar tills de kommer! Har börjat packa också. Har lagt ner alla vinterprylar och saker jag inte behöver längre så har fyllt en av resväskorna. Det känns väldigt tomt på väggarna nu när jag tagit ner alla foton och sånt - men det känns bra! Har gått igenom alla brev jag fått under min tid här också, hela 63 brev!! Varav hälften är från mormor♥ TACK alla fina som lagt ner tid att skriva till mig! :)
Har matteprov imorn och kemiprov på tisdag så har mycket att plugga men jag viiiill inte! Det är så fint ute, jag vill ligga ute i gräset och sola, inte läsa en dum bok. Det är väl mest kemi jag borde plugga, ska ta och kolla igenom det nu.
Hejdåå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: