Jour 6

Sista dagen i USA, vi kom fram till Grand Canyon runt fem på morgonen då det fortfarande var mörkt så vi satt i bussen runt två timmar och vänta men det var det SÅÅÅ värt :D

Det var HELT MAGISKT! och så mycket större än jag trodde!

Soluppgången :))

Det var KALLT! På morgonen var det -4 °C, trodde att eftersom det ligger i öknen att det skulle var stekhett, men då vi var på 2000m höjd och det var vinter så var det lite kyligt. Tyvärr gjorde det att folk var rätt negativa, klagade på att det var kallt och de var trötta efter bussresan vilket var jättesynd och det drog ner stämningen en aning..
Helt underbart!

Solnedgång i Arizona med Coloradofloden

Åh så kom vi fram till vegas! Vi började turen i "gamla vegas" dvs det som är äldre än 50 år :P Där var det mest gammla gubbar med ölmagar som lyssnade på hårdrock och kollade på halvnakna tjejer med silikonbröst som dansade på bardiskarna utomhus... Inte så trevligt med andra ord. Men det kändes väldigt VEGAS, liksom som man ser på film - bortsett från gubbarna dårå.

En sak de hade i just den delen däremot var en "ljus-show" det är ett hotell som fixar varje timme på kvällen en föreställning med 5000 lampor i olika nyanser. Det var jättecoolt, här ovan ser ni Bon Jovi.

New York i Vegas?

Och Venedig innomhus?

The Bellagio's garage

Vattenföreställning utanför the Bellagio avslutade våran helt FANTASTISKA resa! Jag vill tillbaka till resan å värmen å människorna! Det var verkligen en så himla lyckad resa! Tack pappa å mamma för att jag fick åka med! ♥ Jag ska absolut åka tillbaka till Californien när jag är äldre, chilla lite på stränderna i Santa Monica typ ;)

Nu måste jag sova annars kommer jag vara helt död imorn... Gonatt! ♥



Kommentarer
Postat av: Effie

aaah jag blir så avis!

2012-03-16 @ 19:49:58
Postat av: EM

ser helt underbart ut! FAN VAD COOLT! :D



hoppas allt är bra med dig?! :)) läste något om sjukdom, hoppas du har blivit bättre! :)

2012-03-21 @ 18:23:18
URL: http://rideofyourlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: