24 Maj 2012

Hejhej!
19 minuter kvar på batteriet, fortfort ska jag skriva!
Hade muntlig presentation idag om, vädret, höll och på säga.. nej men om global uppvärmning, det gick rätt okej, var med två andra tjejer så det blev mindre nervöst. Hade även gitarrprov där man skulle visa ett stycke som man hade "komposerat" det gick jättedåligt men det var kul ändå. Var med Marie och läraren sa att våra ansträngningar var bra haha det var i alla fall nånting positivt :p
Bara två nätter innan vi åker till Quebec! :D Tyvärr ska det inte bli så superbra väder... Men vi har planerat en massa roliga saker vi ska göra ändå :) Däremot har jag galet mycket plugg just nu, mest franska och kemi - två jobbiga ämnen. MEN bara 28 dagar tills skolans slut! Inte alls många dagar ju.
Idag har jag vandrat runt i både shorts och t-shirt och ändå var det varmt. Klockan är halv elva här och det är fortfarande 23°C ute! Härligt :D Ända jobbiga är att mitt rum förvandlats till en bastu och fönstrena inte går att öppna! :@ Plus att jag hörde en mygga för ett tag sen men jag tappa bort den så om cirkus 15 minuter kommer jag ligga i mörkret och vifta med armarna i ett desperat försök att döda myggjäkeln.
Bara en massa plugg imorn men på kvällen ska jag på en dansuppvisning, det ska bli kulkul, är några kompisar som uppträder :)
Nu ska jag hoppa i säng och sova ända tills imorn. Gonatt!

Kommentarer
Postat av: kungen

haha vi slutar om typ 1 å 1/2 veckaxD

2012-05-25 @ 08:26:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: