Är i chock!

Gaaaaaah såg precis senaste avsnittet av Grey's! JAG DÖR! Slutet var en sån jäkla twist. Jag satt med vidöppen mun och kunde knappt andas. Nu sitter jag och diskuterar livligt med andra fans på facebook. Lyckligtvis var det inte sista avsnittet utan det är sista nästa vecka. Det kan jag inte missa! Ska inte avsljöja för er i Sverige. Men de sista 10 sekunderna är helt mindblowing.
Mindblown
Nu kan jag ju inte sova. Är för uppspelt!
Imorn har vi i alla fall pyjama day i skolan, så behöver inte lägga ner extra tid på att klä på mig imorn :))
Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tänk att en tv-serie kan vara så spännande...!

Fantastiskt fina kort på tekoppar/påsar mm. Har du tagit dem? De ser genomproffsiga ut!!

Puss min söta unge!

Ma

2012-05-11 @ 12:04:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: