Åska och en bananhistoria

Dunder och brak!
Det åskar, blåser och regnar som bara den ute, rena stormen med andra ord :S Men det är rätt mysigt, eller det skulle ha varit det men nu är det så att jag bor i ett 50år gammalt trähus! Hoppas det har slutat tills imorn i alla fall, då ska vi på utflykt! nästan i alla fall. Vi ska till stadion, typ en arena, och där ska vi lyssna på ett föredrag om drunk driving hela förmiddagen, men det säger jag inte nej till, jag missar både ett engelska prov och en kemi lektion.
.
Många av er vet att jag har en "mild" form av fobi för bananer. Den har faktiskt blivit bättre under det här året, men jag kan fortfarande inte sitta bredvid någon som trycker i sig en banan. Det kommer aldrig att hända. Men nu är problemet att min värdpappa äter det lite då och då, och jag kan ju inte vara så ohyffsad och be honom att äta bananen någon annan stans, helst ute, för att jag inte står ut. Så nu har det blivit en rutin att varje gång någon av mina värdföräldrar äter en banan vid bordet, så går jag på toa, hämtar något, fixar te i en evighet eller börjar plocka i köket - vad som helst bara jag inte sitter kvar. Undrar om de har märkt att jag aldrig är där när någon har en banan i handen eller att varje gång jag packar upp varor, undviker kassen med dem i. Usch ne bananer är inte kul, nu mår jag snart illa haha :p
.
Ska gå och lägga mig, gonatt och kram! :)

Kommentarer
Postat av: Nicole

Hah! Älskar ditt banantrick, undrar om de någonsin kommer hinna märka något?

2012-05-19 @ 02:46:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: