Frukost som det ska vara

Unnade mig själv en liten god frukost i morse. Stannade hemma idag då jag fortfarande är sjuk men efter cirkus 13 timmars sömn och några alvedon så kan jag ändå påstå att jag mår bättre! Förutom att sova halva dagen har jag tittat på Ugly Betty och påbörjat en ny bok, Askungar av Kristina Ohlsson är det. Fast egentligen borde jag väl börja på svenska boken men det är inte alls lika roligt. 
 
American pancakes with raspberries 
 
Börjar alldeles för tidigt imorn. Med matte dessutom. Och imorn är det torsdag vilket innebär jobb till klockan nio på kvällen och en massa senplugg när jag kommer hem men det får jag väl leva med.
För tillfället ska jag bara fokusera på att sova, gonattgonatt! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: