HÖST

 
Första avsnittet av Solsidan tog precis slut, kul med en till säsong men jag tycker inte att de nya är alls lika bra som den första säsongen. 
Idag har jag fotat höstiga bilder på Djurgårn' och fikat på Systrarna Voltaire's café med kusinerna. Väldigt mysigt litet ställe med dämpad belysning och öppen brasa när det blir lite kallare. 
Jag förbrukar fortfarande cirkus två paket näsdukar om dagen men är äntligen på bättringsvägen. Tveksamt om jag går till skolan imorn däremot. Franskaprov lockar inte direkt... 
Blev rätt nöjd med dagens bilder. Var alltför längesen jag gick ut med kameran runt halsen, måste bättra mig på den fronten! 
I'm an idealist. I don't know where I'm going, but I'm on my way. 
Det ska föreställa ett hjärta, men det blåste så så det var svårt att få det rätt. 
 
Har målat naglarna en fin lite höstig färg
Löven skiftade mellan vackra röda och orangea färger
 
Ser lite sjuk ut...Men min mysiga halsduk från bikbok höll mig varm
och solen sken så fint! 
 
Hoppas ni haft en fin helg! Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: