michicant

Känner mig lite ensam för tillfället. Eller så är det bara att jag tycker synd om mig själv för att jag är sjuk. Men hur det än är förstår jag ändå inte hur jag kan ha den känslan när jag har sånna underbara vänner runtomkring mig. Känner mig tom. Tom och ensam. En kväll med mina fina tjejor är ett måste denna vecka! Har bokstavligt talat inte lämnat mitt rum de senaste 48 timmarna, bara legat i sängen och kollat på film och bara gått upp för att äta och gå på toa. Imorn ska jag i alla fall kravla till skolan och skriva ett historieprov och sen äta en massa kanelbullar för att fira den alltför svenska kanelbullens dag. Efter skolan är det jobb jobb som gäller, sen lite plugg och efter det ska jag sova tills det äntligen är fredag och bara fyra lektioner till helg. 
Nu klarar jag inte av att vara på det här humöret längre! Sitter och lyssnar på Bon Iver, visst är de bra men musiken är ju rätt deppig, imorn är det prov och det kommer gå piss och jag orkar verkligen inte jobba! Negativare tjej går knappast att hitta. Vill bara dra täcket över huvudet, kanske knapra på en bulle och lyssna på min depplista. 
Jag börjar med dra-täcket-över-huvudet-delen nu. Gonatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: