Sick of being sick

Ligger, som de senaste två veckorna, i sängen med datorn i knät. Är otroligt trött på att vara sjuk, så fort jag börjar må bättre börjar bara något nytt att göra ont. Men jag roar mig med att kolla på serier, fota lite, äta alldeles för onyttigt och spela quizkampen (katarina95).
Lever i princip i de där byxorna. Fick de av Fredrik när han var i Sydamerika. 
Halstabletter. Termometer. Näsdukar. Aspirin 
Can't live without. 
Trixade lite med en närbildslins (+10) som jag fick i sommras. 
Vad tycker ni om bilderna? :) 
 
Ne nu måste jag tamejfan rycka upp mig! Hejdå ☂
 

Kommentarer
Postat av: p h o t o g r a p h y b y siri

taaack! :) åh vad fin "sick" bilden var, sjukt kreativ :'D
jag veeet, har blivit dåligt med det! vet aldrig vad jag ska ladda upp och så, men håller på och skapar en för mina fotografier, och lite "finare" bilder osv, den jag har nu är mest privata och "dåliga" bilder haha :)
kram till dig!

2012-10-18 @ 22:35:40
URL: http://shal.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: