Te, tända ljus och svartvita bilder ☂

Hallå i stugan!
De senaste dagarna har bestått av kemi, regn, te, bio, spontanfest, skor, wok, vänner och så lite mer kemi på det. Imorn är det prov och tandläkarbesök på schemat. Roligare måndagar finns.

Jag köpte mina efterlängtade ankle boots igår fem minuter innan stängning på Vagabond på kungsgatan. Finare finns inte, älskar dem så!♥ Ska använda dem flitigt med fina kjolar eller tajta jeans. 

Redigerade några bilder ikväll och uppdaterade min profilbild. Har druckit lite för mycket te och ätit lite för mycket wok. 

Ska läsa igenom mina kemianteckningar en gång innan jag går och lägger mig. Härligt lång sovmorgon imorn också! Gonatt gonatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: