These shoes were made for walking

 
Tjaaa, istället för att läsa om kretslopp och populationsekologi har jag roat mig med att leta upp nya typsnitt och fina färger som passar årstiden. Skönt med lite omväxling. 
Provet idag gick bra och jag kan inte annat än hoppas att jag får ett bra betyg. 
Fotade mina nya skor i morgonljuset, de invigs imorn! 
 
 
Bara fyra skoldagar kvar innan höstlovet juu, galet vad skönt det ska bli! Blir väl i för sig lite extra jobb på ica men förutom det ska jag läsa goa böcker framför brasan, helst på landet, dricka flera koppar te, umgås med kompisar och gå på en och annan fest kanske. Sen får vi ju inte glömma att jag ska till Geneve sista helgen! Ska bli sjukt kul att träffa alla gamla klasskompisar igen :D Aja mer om det sen, hejdååå! 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EMMAAA :D

ssnnygggaaa!! :D

2012-11-09 @ 17:13:29
URL: http://emmajansson.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: