Börjar igen!

Hej igen! 
Nu var det flera månader sen jag sist skrev men tänkte att jag kunde börja lite smått igen. Bloggen var ju egentligen bara till för att uppdatera nära och kära hemma i Sverige när jag var i Kanada men det är ju rätt kul att skriva och jag tycker själv att det är väldigt kul att läsa bloggar så nu börjar jag om igen i alla fall! :) 
 
Det har hänt mycket sen jag kom hem från Kanada, har bland annat börjat gymnasiet på Norra Real! Trivs väldigt bra måste jag säga, trots att jag saknar min gamla klass i nian väldigt mycket, men jag försöker hålla kontakt med dem så gott det går :) Går naturlinjen och matte har plötsligt blivit en stor del av mitt liv - mer än nödvändigt kan vissa tycka. Jag kämpar på och än så länge går det rätt så bra. (Inte länge till- har matteprov nästa vecka..) Sen har jag börjat jobba på ica också! cashen flödar in hehe. Nä men det är bara bra, schysst med extra-jobb ju :) 
Bild från i sommras när vi var i Kroatien 
 
Vet inte hur ofta jag kommer uppdatera, antagligen inte sååå ofta men när det hänt något intressant kanske. Nu väntar matten, kul lördag kväll man får ha eller hur..? Hoppas ni kikar in igen! Kram på er
 

Kommentarer
Postat av: CJ

Åh jag är sugen på att åka till Kroatien, tips?

2012-10-23 @ 14:17:10
URL: http://cjs.blogg.se
Postat av: CJ

Toppen! Tack för tips! Jag är inte ute efter att festa utan vill till lugna städer och stränder med sol och bad. Är det Dubrovnik och Lopud som gäller då?

2012-10-23 @ 16:07:24
URL: http://cjs.blogg.se
Postat av: CJ

Tusen tack för tips som sagt, vi får se om det blir Kroatien som gäller nästa år. Står mellan det, Maldiverna och Portugal. :) Ha en fin kväll!

2012-10-23 @ 17:04:35
URL: http://cjs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: